06.03.2016

roen i kroppen

N som jeg er helt rolig i kroppen, m jeg bare f tankene ut. Jeg trenger noe se tilbake p, om jeg blir stressa og urolig i kroppen. Det tenker jeg er greit ha. For jeg blir veldig fort stressa og urolig i kroppen. Dumt nok. Det er en av tinga jeg ikke liker ved meg selv. Jeg m lre meg roe ned.

DS6_0184

  • G en tur. Selv om det er mrkt ute. Samle tankene. Gjerne med en god venn, som du kan prate med. Det hjelper veldig for bde kropp og sjel.
  • Bare ligg ned og hr p chill musikk. Bruk litt tid p det. Ikke tenk p ting som stresser deg, bare ro deg ned. Tenk p fine ting, ting du ser fram til og fine ting som har skjedd tidligere.
  • Gjr noe ved siden av skole og stressende ting. Finn noe du kan holde p med, som fr tankene og stresset vekk. Ikke tenk p det hele tida, ikke tenk p alt det du burde gjort og alt det du m gjre. Ikke konstant.
  • Om ett eller fem r, vil dette bety noe?
  • Alt ordner seg til slutt.

Twilight above the harbour of St. John's

Ting ordner seg alltid til slutt. Ja, noen ting kan kanskje vre vanskelig en god stund framover, men da gjelder det finne noen lyspunkter i hverdagen. Livet er faktisk ganske OK. Life is what happens to you while you're busy making other plans." - John Lennon, Beautiful boy.

Untitled

renate, 21 r, bergen.
profil / flickr / bloglovin'

"happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light." - dumbledore


kategorier
hverdagsmagi, tanker og dype ting,


arkiv
Mars 2016, Februar 2016,


<<
hits