06.03.2016

roen i kroppen

Nå som jeg er helt rolig i kroppen, må jeg bare få tankene ut. Jeg trenger noe å se tilbake på, om jeg blir stressa og urolig i kroppen. Det tenker jeg er greit å ha. For jeg blir veldig fort stressa og urolig i kroppen. Dumt nok. Det er en av tinga jeg ikke liker ved meg selv. Jeg må lære meg å roe ned.

DS6_0184

  • Gå en tur. Selv om det er mørkt ute. Samle tankene. Gjerne med en god venn, som du kan prate med. Det hjelper veldig for både kropp og sjel.
  • Bare ligg ned og hør på chill musikk. Bruk litt tid på det. Ikke tenk på ting som stresser deg, bare ro deg ned. Tenk på fine ting, ting du ser fram til og fine ting som har skjedd tidligere.
  • Gjør noe ved siden av skole og stressende ting. Finn noe du kan holde på med, som får tankene og stresset vekk. Ikke tenk på det hele tida, ikke tenk på alt det du burde gjort og alt det du må gjøre. Ikke konstant.
  • Om ett eller fem år, vil dette bety noe?
  • Alt ordner seg til slutt.

Twilight above the harbour of St. John's

Ting ordner seg alltid til slutt. Ja, noen ting kan kanskje være vanskelig en god stund framover, men da gjelder det å finne noen lyspunkter i hverdagen. Livet er faktisk ganske OK. Life is what happens to you while you're busy making other plans." - John Lennon, Beautiful boy.

Untitled

renate, 21 år, bergen.
profil / flickr / bloglovin'

"happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light." - dumbledore


kategorier
hverdagsmagi, tanker og dype ting,


arkiv
Mars 2016, Februar 2016,


<<
hits